Bár a múltban elég kevés vállalkozás fordított kellő figyelmet arra, hogy a Google hirdetési rendszerében minél jobb eredményeket érjen el, ha ma nem foglalkozunk vele, az egyenlő az üzleti öngyilkossággal. Szerencsére egyre többen alkalmaznak vagy bíznak meg szakembereket, így az eredmények is javulnak, nem pusztán vaktában futó hirdetéseket finanszíroznak a vállalkozások.
Ugyanakkor még azok a cégek is gyakran kihagynak egy bizonyos hirdetéstípust, akik a többi területen rendkívül jól teljesítenek. Hogy mi ez a típus, és hogy miért fontos, annak jártunk ma utána.
Ne félj segítséget kérni!
Nem győzzük hangsúlyozni, hogy sosem szégyen segítséget kérni – kiváltképp akkor, ha olyan szövevényes dologról van szó, mint a Google Ads. Ha úgy érzed, hogy kifog rajtad, akkor mindenképpen vedd igénybe a Klikkmarketing Google Ads-hez köthető szolgáltatását.
Míg korábban szimplán egy nagyszerű lehetőség volt az akkor még AdWords-nek keresztelt hirdetési lehetőség, addig ma már egy cég élete múlhat azon, hogy mennyire látszódik a keresési találatok között.
Persze ilyenkor gyanútlan is lehetsz, és hirdetheted a termékeidet vagy a szolgáltatásaidat a különféle kampányok égisze alatt, ám arra csak kevesen gondolnak, hogy a saját nevükre is érdemes egy kampányt építeni. Hogy miért fontos ez? Mutatjuk is!
Nem számít a helyezés!
Mielőtt azt gondolnád, hogy a márkanevedre felesleges hirdetni, hiszen amúgy is előkelő helyet foglalsz el a találati listán, ha rákeresel a Google-ben a saját nevedre. Csakhogy nem eszik ilyen forrón a kását, és az organikus találat nem minden. Hirdetések tömkelege záporozik a gyanútlan böngészőre, nem szabad neked sem kimaradni belőle!
Ugyanis szemfüles konkurens cégek hirdethetnek a te branded nevére, így rádkeresve is ők bukkannak majd fel hamarabb. Ezt a ziccert nem szabad meghagyni a versenytársaknak, hiszen ha mi nem, akkor majd ők élnek a lehetőséggel és megcsinálják a hirdetést.
Sőt, azt sem árt figyelembe venni, hogy a felhasználók – a vállakozások legnagyobb bánatára – gyakran átsiklanak az első organikus találat felett, így bármilyen szuper helyet is foglalsz el a rangsorban, valahogy a számok elmaradnak.
Éppen ezért érdemes a saját nevedre is hirdetni, hogy mások vitorlájából kifoghasd a szelet!
Számtalan előnyre tehetsz szert!
Ha beveted ezt a hirdetéstípust, akkor sokkal láthatóbbá válsz, valamint még a brandedet is sokkal komolyabban fogják venni azok, akiknek megjelenik a hirdetés.
Ha ügyesen csinálod, akkor még sokat sem kell költened, hiszen az átkattintási arány magas, és ha a látogatókat egy modern, informatív honlap várja, akkor még nagyobb eséllyel marad ott az ember nézelődni! Az pedig már végképp profi szint, ha ezzel a típusú hirdetéssel magadról, vagyis a cégedről árulsz el valamit…